عمومی

دلایلی که شما را به خرید درب‌های فلزی برای مسیر تردد خودروها تشویق می کند؟

درب ضد سرقت 4 زبانه

درب فلزی؛ سازه‌ای است که برای تسهیل ورود و خروج از محوطه و ایجاد دسترسی کنترل شده استفاده می‌شود. تقاضای زیادی نیز برای خرید درب‌های فلزی وجود دارد.

درب‌های فلزی
درب‌های فلزی

اولین دلیل برای خرید درب فلزی، مقاوم بودن آن‌ها در برابر شرایط محیطی است. آن‌ها می‌توانند ضربه و فشار را تا حد ممکن تحمل کنند. همچنین می‌توانند با کمک ضد زنگ رطوبت و فرسودگی را نیز مهار کنند.آن‌ها دوام بیشتری نسبت به درب‌های دیگر دارند. درب‌های فلزی در صورت نصب حرفه‌ای و نگهداری مناسب تا ۳۰ سال عمر می‌کنند.

اگر درب فلزی شما در مکانی قرار گیرد که کمبود نور، رطوبت و آب وجود داشته باشد، عمر مفید آن بیشتر نیز خواهد بود.

دومین دلیل، مربوط به قیمت مقرون به صرفه آن‌ها است. در واقع درب‌های فلزی در مقایسه با آلومینیوم و استیل و همچنین سایر مواد امروزی ارزان‌تر هستند.

سومین دلیل، انعطاف‌پذیری فلز است که باعث می‌شود تولید‌کننده درب، بتواند آن‌ها را در سبک‌ها و مدل‌های مختلف و بدون نیاز به قالب تهیه کند.
به دلیل شکل‌پذیری خوب، با تنوع بسیار زیادی از درب‌های فلزی برای مسیر تردد خودرو روبرو هستیم. آن‌ها زیبا، و جذاب هستند و همین عامل باعث افزایش خرید درب‌های فلزی می‌شود.

چهارمین دلیل، به رنگ‌پذیری خوب فلز مربوط می‌شود. درب‌های فلزی را می‌توانید با هر نوع رنگ و با هر سبکی رنگ‌آمیزی کنید.

پنجمین دلیل را باید انطباق‌پذیری درب‌های فلزی با انواع نما‌ها دانست. فرقی نمی‌کند نمای شما کلاسیک باشد یا مدرن، می‌توانید به راحتی از درب‌های فلزی برای مسیر تردد خودرو‌ها استفاده کنید.

درب فلزی پارکینگی ریلی

چگونه دری که پشتش کلید است را باز کنیم؟

انتخاب و خرید درب‌های فلزی از میان مدل‌های مختلف می‌تواند کمی سخت باشد، اما مشکل بزرگتر بعد از نصب و استفاده است که ممکن است برای شما پیش بیاید.
شما از خانه یا محل کار خود و یا از پارکینگ خارج شده‌اید و پس از بازگشت متوجه شده‌اید که کلید‌های خود را در قفل داخلی جا گذاشته‌اید. حالا چگونه می‌توانید با یک راه حل مناسب آن را باز کنید و وارد محل خود شوید؟

نگران نباشید، زیرا این مشکل قابل حل است. ما به سرعت به شما می‌گوییم که چگونه دری که پشتش کلید است را باز کنید.

اولین موضوع این است که از خود بپرسید چه نوع قفلی دارید. انواع مختلفی از قفل‌ها در بازار وجود دارد و هر کدام به راه حل متفاوتی نیاز دارند. قفل‌های الکترونیکی هوشمند مانند قفل‌های سنتی نیستند.
آیا قفل شما سیلندر‌هایی با عملکرد اضطراری یا سیلندر‌های اصطکاکی دارد؟ این‌ها برای باز شدن در هر دو طرف ایجاد شده‌اند، زیرا مستقل هستند. اگر این مورد شماست، می‌توانید بدون مشکل از بیرون باز کنید، حتی اگر هنگام خروج کلید را داخل گذاشته باشید.

اما، اگر از این نوع قفل درب استفاده نمی‌کنید، باید از نکاتی استفاده کنید که در زیر به شما می‌گوییم:

۱. درب را با یک بطری پلاستیکی باز کنید

این ترفند در صورتی مفید است که کلید را یک یا چند دور نچرخانیده باشید. برای انجام آن به یک بطری پلاستیکی صاف (هرچه زبری کمتر، بهتر) نیاز دارید. بطری را به شکل مستطیل برش دهید.مقداری از پلاستیک بریده (۳ یا ۴ سانتی‌متر کافی است) را در ارتفاع ضربه گیر درب قرار دهید. مراقب باشید، ممکن است با این کار به قاب درب آسیب برسانید.هنگامی که آن تکه بطری داخل شد، آن را مانند اره به پایین حرکت دهید. برای سهولت در این روش، آن را در آب صابون خیس کنید. اینطوری بهتر میلغزد. به خاطر داشته باشید که این ترفند با قفل‌های مدرن کارآمد نیست.

۲. درب را با کارت باز کنید

این توصیه بیشتر در مورد درب‌های قدیمی مؤثر است، کارتی را بردارید که به آن نیاز ندارید، زیرا در باز کردن درب مطمئناً به آن آسیب خواهید رساند. چیزی مانند کارت هدیه یا کارت کتابخانه را انتخاب کنید تا بعداً پشیمان نشوید.
کارت را در لبه در تا قسمت قفل قرار دهید. آن را به سمت پایین خم کنید تا پشت آن قرار گیرد. سپس همانطور که دسته را می‌چرخانید، کارت را به سمت خود بکشید.
بیایید‌امیدوار باشیم که برای شما کارساز بوده است، اما اگر نشد، ترفند‌های دیگری نیز در آستین داریم.

۳. درب را با گیره باز کنید

این کار ممکن است کمی سخت باشد، اما کارساز خواهد بود. از گیره برای فشار دادن به چفت یا لغزش استفاده کنید.
برای این کار باید گیره را به شکل C خم کنید، سعی کنید آن را در دهانه‌ای که دیوار و چارچوب را جدا می‌کند، قرار دهید. سعی کنید لغزش را در حالی که به سمت خود می‌کشید، بگیرید. اگر خوش شانس باشید، در باز می‌شود که انگار از میل لنگ استفاده کرده‌اید.

۴. درب را با سیم باز کنید

باز کردن قفل در
باز کردن قفل در

اگر کلید چرخانده نشود، می‌توانید به سیم متوسل شوید. آن را از طریق قفل وارد کنید تا کلید را از بیرون به داخل فشار دهید. هنگامی که متوجه درگیری سیم با قفل شدید، آن را با کلید یدکی خود باز کنید.
توجه کنید با استفاده از کلید آلن نیز می‌توانید درب قفل شده را باز کنید. کلید‌های آلن بسیار کاربردی هستند، بنابراین همیشه توصیه می‌شود که یکی را داشته باشید.

مزایای نصب درب‌های فلزی برای مسیر تردد خودرو‌ها

خرید درب‌های فلزی برای مسیر تردد خودرو‌ها بهترین گزینه می‌تواند باشد، زیرا آن‌ها مزیت‌های خوبی نسبت به دیگر درب‌ها دارند.

1. حداکثر مقاومت:

اولین مزیتی که در انتخاب درب‌های فلزی برای مسیر تردد خودرو‌ها پیدا می‌کنیم دوام آن است. این موضوع به این دلیل است که یک ماده بسیار مقاوم و پیشرفته است که می‌تواند در برابر آب و هوای نامساعد مقاومت کند.

بنابراین لازم نیست نگران تجدید درب پارکینگ خود در کوتاه مدت باشید، زیرا آن‌ها می‌توانند برای یک عمر شما را همراهی کنند.

۲. حداکثر امنیت:

جنبه دیگری که باید در نظر گرفته شود، امنیت ارائه شده توسط درب‌های ساخته شده از فلز است. اجبار برای آن‌ها بسیار دشوار است زیرا از مواد بسیار سخت ساخته شده‌اند و در برابر ضربه و حمل نادرست مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *