مقالات مرتبط با حفاظ شاخ گوزنی, عمومی

خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان

خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان

خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان

اگر خانه، حیاط، باغ یا یک ویلا دارید و به دنبال افزایش امنیت و حفاظت از این اماکن می‌باشید، یکی از موارد مهم امنیتی، انتخاب حفاظ مناسب و استاندارد می‌باشد. تا چندین سال گذشته، از حصار‌های با امنیت پایین (مانند نیزه یا سیم خاردار) استفاده می‌شد. اما حفاظ‌هایی که امنیت و استاندارد کافی را ندارند، امنیت خانه، خانواده، باغ، ویلا و یا هر مکان دیگر را تأمین نمی‌کنند.

امروزه یکی از پرمصرف‌ترین و ایمن‌ترین حفاظ‌ها، حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد. همانطور که از نام این حفاظ بر می‌آید، شبیه به شاخ گوزن طراحی شده است. حفاظ شاخ گوزنی با نوک تیز و جنس فولاد با شاخک‌هایی در هم تنیده شده دقیقاً مانند شاخ گوزن، برای ایجاد و افزایش امنیت و جلوگیری از ورود سارقین و افراد متجاوز و یا حیوانات، با ضریب امنیتی بالا ساخته می‌شود.

انواع حفاظ شاخ گوزنی

این حفاظ ها دارای انواع مختلفی هستند :

  • حفاظ شاخ گوزنی 
  • حفاظ بوته ای
  • حفاظ نیزار

خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان

امروزه به دلیل زیبایی ظاهری، نمود بیرونی، استحکام و همچنین سیستم امنیتی بالای حفاظ‌های شاخ گوزنی، خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان و به طور کلی در ایران رونق بسیاری یافته است.

اگر در گیلان زندگی می‌کنید و برای تأمین امنیت ملک خود، به دنبال حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت و ایمنی بالا هستید، می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان با کارشناسان مجموعه فورژ مدرن در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شما با خرید مستقیم از فورژ مدرن، علاوه بر برخورداری از قیمت و کیفیت بالای حفاظ شاخ گوزنی در گیلان، می‌توانید کالای درخواستی را با کمترین هزینه و آسیب، در محل پروژه تحویل بگیرید و نصب کنید.

نکته ای که قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان، باید در نظر داشته باشید این است که ارتفاع و عرض حفاظ با دیوار مدنظر، متناسب باشد.

 

جهت خرید حفاظ شاخ گوزنی در مازندران کلیک کنید.

 

مزایای خرید حفاظ شاخ گوزنی در گیلان

  • قابلیت رنگ‌پذیری:

    این حفاظ‌ها به دلیل رنگ‌پذیری، امکان ست شدن با هر نوع محیط و فضایی را دارند. رنگ‌پذیری این حفاظ‌ها، علاوه بر زیبایی که به نمای ساختمان می‌دهد از زنگ زدگی و خوردگی حفاظ نیز جلوگیری می‌کند و باعث افزایش عمر آن می‌شود.

    زیبا‌سازی ساختمان:

    این حفاظ‌ها به گونه‌ای ظریف به مکانی که نصب می‌شوند نمای جذاب و چشم نوازی می‌دهند، که علاوه بر تأمین امنیت، چشم هر بیننده در حال عبور را نیز به خود جلب می‌کنند.

    ایجاد امنیت بالا:

    این حفاظ، به دلیل شاخک‌های در هم تنیده شده و تیز نسبت به حفاظ‌های سنتی، از ایمنی و حفاظت بالایی برخوردار است و درصد عبور را برای هر موجودی به صفر می‌رساند.

    قابلیت ساخت در ابعاد متفاوت:

    حفاظ شاخ گوزنی، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم را دارد و به صورت کامل سطح دیوار را پوشش می‌دهد.

    قابلیت نصب بر روی انواع متریال:

    روی سطح فلز، بتن یا سنگ و یا هر جای دیگر، شما امکان نصب این حفاظ‌ها را خواهید داشت.

    نصب آسان و سریع:

    این حفاظ‌ها نصب آسان و سریعی دارند و نیازمند تعمیر و نگهداری نیز نمی‌باشند.

    ساختار سخت و مقاوم:

    اتصالات این حفاظ‌ها، به راحتی از همدیگر و یا از محل نصب جدا نمی‌شوند.

    قیمت پایین و اقتصادی:

    از آنجایی که هنگام تولید حفاظ‌های شاخ گوزنی، جوش دادن شاخه‌ها کار چندان سختی نیست و همچنین از رنگ و جوش ابتدایی استفاده می‌شود، میزان تولید بالایی دارند و با قیمت‌های پایین و به صرفه اقتصادی در بازار عرضه می‌شوند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان

با توجه به فروش مستقیم حفاظ شاخ گوزنی در گیلان و سایر شهر‌های شمالی، شما این حفاظ‌ها را به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه‌ای می‌توانید تهیه و خریداری کنید.

شهر‌های دیگر با توجه به افزودن مبلغی بر روی قیمت اصلی مانند حق العمل، سود، هزینه باربری و… قیمت بالاتری به مشتریان ارائه می‌دهند.

به علت تغییرات به روز قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی و تغییرات قیمت مواد اولیه ساخت این حفاظ‌ها، برای دریافت مناسب‌ترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان، با کارشناسان مجموعه فورژ مدرن تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، اطلاعات لازم را نیز کسب کنید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

  • جنس رنگ کاری حفاظ: رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک در برابر نور و تغییرات آب و هوایی مقاوم‌تر است ولی چون هنگام نصب و جوشکاری آسیب می‌بیند و ترمیم آن سخت است پس برای حفاظ شاخ گوزنی رنگ روغنی که راحت قابل ترمیم در جا‌های جوشکاری هست، مناسب است.
    نوع جوش حفاظ: برای اتصال شاخه‌های حفاظ شاخ گوزنی، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO۲ استفاده می‌شود. روش جوش co۲ هزینه بالایی دارد و جایگزین استحکام Co۲ ما دو مرحله جوشکاری ترانس را پیشنهاد می‌دهیم که خیلی مقرون بصرفه هست.
    ارتفاع و عرض حفاظ: هرچه عرض و ارتفاع و به طور کلی ابعاد حفاظی که نصب خواهد شد بیشتر باشد، بالطبع قیمت بالایی نیز خواهد داشت.
    وزن هر متر حفاظ: وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی، از مؤثرترین عوامل در تعیین قیمت محصول می‌باشد.
    نوع چیدمان شاخه‌های حفاظ: اگرچه وزن حفاظ، مؤلفه مهمی است اما باید ببینید نوع چیدمان حفاظ، چگونه انجام شده است؟ هر چقدر پر تراکم و پر حجم‌تر باشد، به همان میزان امنیت بالایی را برای مکان، فراهم خواهد کرد.
    تراکم(تعداد شاخه اصلی در هر دو متر): مثلاً اگر شما حفاظی با تراکم ۱۲ خریداری کرده‌اید به این معناست که ۱۲ شاخه اصلی در هر دو متر حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد.

    هر چه تراکم حفاظ، در یک مکان بیشتر باشد، به همان میزان نفوذ به آن مکان سخت‌تر خواهد بود.

تراکم رایج در ساخت حفاظ شاخ گوزنی، از هفت تا دوازده شاخه اصلی در دو متر می باشد.

شاخک‌های فرعی جزء تراکم به حساب نمی‌آیند و اگر فروشنده‌ای قصد تبلیغ کالای خود با به حساب آوردن و اضافه گفتن تعداد شاخه‌ها را داشت، این نکته را به یاد داشته باشید و دچار خطا و هزینه‌های اضافی نشوید.

مدل حفاظ: همانطور که گفتیم حفاظ شاخ گوزنی از انواع مختلفی برخوردار است و هر نوع از آن بسته به مدلی که دارد، قیمت متفاوتی دارد. مثلاً حفاظ شاخ گوزنی بوته‌ای از قیمت بهتر و ارزان‌تری نسبت به بقیه برخوردار هست.




هر چه قدر عوامل بالا،   کیفیت بالا و استانداردی داشته باشند، منجر به افزایش قیمت نیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *