مقالات مرتبط با حفاظ شاخ گوزنی, عمومی

خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت با لیست قیمت

خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت یکی از پر طرفدار ترین دسته بندی های خرید در شهر های شمالی کشور است.حفاظ شاخ گوزنی از سری نرده‌های حفاظتی آهنی می‌باشد که بر روی دیوار‌ها نصب می‌شود. دلیل اصلی محبوبیت این حفاظ‌ها، طراحی خاص آن‌ها به صورت در هم تنیده و پر پیچ و خم است. این شیوه اتصال حفاظ‌های شاخ گوزنی تا حد زیادی از ورود سارقان جلوگیری می‌کند و امنیت بیشتری را برای ساختمان‌ها فراهم می‌کند.

در ایران انواع حفاظ‌های فلزی در طرح‌های مختلف تولید می‌شود و حفاظ‌های شاخ گوزنی به عنوان حفاظ دیوار مدرن نیز شناخته می‌شوند، بسیار پر طرفدار‌تر از سایر نمونه‌های موجود در بازار هستند. طراحی خوب، زیبایی ظاهری، تنوع رنگ بالا، کیفیت ساخت، امنیت بسیار زیاد در کنار سایر ویژگی‌های این حفاظ، سبب شده‌اند که حفاظ‌های شاخ گوزنی زیبا نظر افراد بسیاری را به خود جلب کنند.

در رابطه با خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت، طراحی و ساخت حفاظ‌های شاخ گوزنی بسیار حائز اهمیت می‌باشد و زیبایی این نرده‌ها در افزایش زیبایی نمای ساختمان‌ها نیز مؤثر است. از حفاظ شاخ گوزنی در انواع ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت می‌توان استفاده کرد. در میان نمونه حفاظ‌های موجود، حفاظ‌های شاخ گوزنی محبوبیت بسیار زیادی در نزد مشتریان دارند. در مقایسه با سایر نمونه‌ها، هزینه تهیه حفاظ شاخ گوزنی بسیار مناسب‌تر می‌باشد و همچنین زیبایی این نرده‌ها به نمای ساختمان جلوه می‌بخشد.
 

بررسی ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی در رشت

– طراحی فوق‌العاده و منحصر به فرد، مشخصه اصلی حفاظ‌های شاخ گوزنی می‌باشد. زیبایی این نوع حفاظ در کنار مقرون به صرفه بودن تهیه آن، بازار تولید و خرید آن را در شهر‌های مختلف رونق بخشیده است و اغلب مشتریان جه هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت از این نوع حفاظ استفاده می‌کنند.

– ضریب امنیتی بالا ویژگی بعدی حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد. ظاهر پیچیده و در هم تنیده این حفاظ، سدی کاملاً غیر قابل عبور را ایجاد می‌کند و سر نیزه‌های استفاده شده در آن، جا به جا کردن میله‌های حفاظ و یا عبور از آن‌ها غیر ممکن می‌کند.

– یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد حفاظ‌های شاخ گوزنی، که سبب جلب رضایت مشتریان گوناگون می‌شود، تنوع رنگ بسیار زیاد این نوع حفاظ می‌باشد. بسته به سلیقه مشتری حفاظ شاخ گوزنی در رنگ‌های مختلف و یا حتی چند رنگ قابل تهیه است. تنوع رنگ در تولید این نوع حفاظ، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که بر اساس رنگ نمای ساختمان خود، رنگ نرده‌ها را انتخاب کنند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، حفاظ‌های شاخ گوزنی را در مدل‌های چند رنگ نیز قابل تهیه هستند که میتوانید جهت خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت اقدام به انتخاب از میان رنگ های زیر بکنید.

خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت در انواع مدل ها

 

مقاله پیشنهادی: خرید حفاظ شاخ‌گوزنی در بندرانزلی + قیمت

معمولاً اکثر افراد به زیبایی نمای ساختمان خود بسیار اهمیت می‌دهند. زیرا شکل ظاهری ساختمان در جلب نظر دیگران بسیار مؤثر است، از طرفی اغلب افراد به دنبال خرید ساختمان‌هایی با امنیت بالا می‌باشند. بنابراین صاحبان سازه‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش امنیت ساختمان‌ها و جلب رضایت مشتریان خود هستند. طراحی زیبا و پیچیده حفاظ شاخ گوزنی علاوه افزایش زیبایی ظاهری ساختمان‌ها امنیت بیشتری هم برای آن تأمین می‌کند.
 

مزایای خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت چیست؟

  • معمولاً اغلب مشتریان در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت ، به دنبال نمونه‌ای با کیفیت و مستحکم هستند. حفاظ‌های شاخ گوزنی از بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند.
    از آنجایی که ماده اصلی تولید این نوع حفاظ میلگرد می‌باشد؛ نرده‌های شاخ گوزنی استحکام بالایی دارند. حفاظ شاخ گوزنی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند. بنابراین به راحتی جدا نمی‌شوند و تغییر نمی‌کنند. استحکام بالا این نمونه، علاوه بر افزایش طول عمر مفید حفاظ، سبب افزایش میزان امنیت آن نیز می‌شود.
    یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان در شهر‌های پر باران مانند رشت، زنگ زدن و پوسیدگی نرده‌های فلزی می‌باشد. در فرآیند رنگ‌آمیزی حفاظ‌های شاخ گوزنی، از رنگ‌های ضد زنگ و با کیفیت استفاده می‌شود. بنابراین این نوع حفاظ‌ها در برابر رطوبت و بارندگی بسیار مقاوم هستند و می‌توان از آن‌ها در طولانی مدت استفاده کرد.
    حفاظ شاخ گوزنی در رنگ‌های متنوع بر اساس سلیقه مشتری تولید می‌شوند.
    طول عمر مفید این نرده‌های بسیار بالا است و برای مدت بسیار زیادی بدون تغییر و آسیب قابل استفاده هستند.
    حفاظ شاخ گوزنی در رشت، در زیبایی نمای ساختمان‌های مختلف مؤثر می‌باشد.

عکس حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در رشت

یکی از مهمترین ویژگی‌های حفاظ‌های شاخ گوزنی، مقرون به صرفه بودن تهیه آن‌ها است. ماده اصلی تولید این نوع حفاظ‌ها میلگرد است. پس از طی چندین مرحله برش و جوشکاری، میلگرد‌ها به شکل طرح نهایی حفاظ در می‌آیند و در پایان کار رنگ‌آمیزی می‌شوند. معمولاً برای تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی، عوامل متعددی را در نظر می‌گیرند و میلگرد به کار برده شده اصلی‌ترین فاکتور در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد.

در تخمین قیمت میلگرد عواملی مانند میزان تراکم میلگرد، ابعاد و قطر آن، جنس میلگرد، کیفیت و شیوه تولید آن و… را در نظر می‌گیرند. مسلماً نمونه‌های باکیفیت و استاندارد قیمت بالاتری نسبت به سایر میلگرد‌ها دارند.

علاوه بر هزینه تهیه مواد اولیه و تولید، هزینه‌های مربوط به نصب هم در تعیین قیمت نهایی حفاظ شاخ گوزنی نقش دارد. هزینه اجرا و نصب حفاظ‌های شاخ گوزنی در رشت، بر طبق ارتفاع دیوار و محل ساختمان تعیین می‌شود. نصب حفاظ بر روی دیوار‌های بلند سخت‌تر است و هزینه بیشتری دارد.

در نهایت با در نظر گرفتن موارد فوق و عواملی مانند متراژ و اندازه حفاظ، قیمت نهایی حفاظ شاخ گوزنی محاسبه می‌شود.

انواع حفاظ شاخ گوزنی

طرح حفاظ‌های شاخ گوزنی ثابت و مشخص است. این نوع حفاظ‌ها در ارتفاع مختلف، تراکم و رنگ‌های گوناگون قابل سفارش هستند. طراحی مدرن و منحصر به فرد حفاظ‌های شاخ گوزنی، ظاهری زیبا به آن می‌بخشد و تنوع رنگ آن نما‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند.

 

جهت مطالعه فایل پی دی اف خرید حفاظ شاخ گوزنی در رشت کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *