مقالات مرتبط با درب فرفورژه, عمومی

درب فرفورژه برای خانه، خرید بهترین درب‌ها از فورژمدرن

درب فرفورژه برای منزل

درب فرفورژه برای خانه مسکونی

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، زیبایی و معماری ساختمان های مسکونی و ویلایی اهمیت پیدا کرده است. یکی از مولفه های معماری ساختمان، درب ورودی آن است. درب های ورودی فرفورژه یکی از بهترین و زیباترین درب ها هستند که بسته به نمای ساختمان که کلاسیک باشد یا مدرن، قابل طراحی هستند. درب فرفورژه برای ساختمان می تواند انواع مختلفی داشته باشد و در طرح های مختلفی تولید شود.

درب فرفورژه برای خانه تنها زیبایی ظاهری و برتری معماری به همراه نداشته و در کنار تمام ظاهر منحصر به فردش، استحکام و ایمنی کافی نیز دارد. در ادامه با درب های فرفورژه برای خانه و ساختمان های مسکونی و مزایای آن ها بیشتر آشنا می شویم:

نکات مهم قبل از خرید درب فرفورژه برای منزل

درب فرفورژه برای خانه اهمیت زیادی در زیبایی نمای ساختمان دارد. از این رو بهتر است قبل از خرید به چند نکته مهم توجه نمایید تا بهترین درب فرفورژه را برای ساختمان و خانه خود تهیه کنید:

  • بهتر است قبل از خرید به نوک فرفورژه های درب توجه شود. در صورتی که نوک فرفورژه تیز باشد ممکن است در زمان رفت و آمد موجب بریدگی و آسیب به افراد شود.
  • توجه کنید بعضی از درب های فرفورژه قبل از مرحله رنگ زدن توسط دستگاه شات بلاست پرداخت نشده و پوسته و پوسته هستند. این پوسته ها در واقع بر روی درب باقی مانده و توسط رنگ پوشش داده می شوند و پس از مدتی این پوسته ها از درب جدا شده و ظاهر زیبای آن را از بین می برند.
  • بهتر سات به متریال و موادی که درب فرفورژه از آن ساخته شده است و مرغوبیت آن در زمان خرید توجه نمایید.
  • نکته دیگر در زمان خرید درب فرفورژه آن است که بهتر است قبل از خرید نوع دربی که می خواهید مشخص کنید و دربی متناسب با معماری ساختمان منزل خود خریداری نمایید.

مزایای درب فرفورژه برای ساختمان مسکونی و خانه چیست؟

  1. 1. امنیت و ایمنی

برای ساخت درب های فرفورژه از آهن و فلزات محکم استفاده می شود به همیت دلیل این درب ها دوام و مقاومت خوبی دارند. درب فرفورژه برای منزل، ایمنی کافی را دارا هستند و در صورتی که چنین درب را برای ورودی ساختمان یا منزل خود انتخاب کرده اید می توانید از استحکام آن ها و امنیت محیط داخلی منزل اطمینان حاصل نمایید.

درب های فرفورژه همچنین در مقایسه با سایر درب های چوبی و فایبرگلاس بسیار با دوام بوده و در مقایسه با چنین ایمنی و دوامی، قیمت مناسبی نیز دارند

  1. 2. زیبا و چشم نواز

درب های فرفورژه برای ساختمان هر آنچه را که یک نمای زیبا به آن نیاز دارد، کامل می کنند. این درب ها ظاهر زیبایی به سازه و ورودی منزل شما می دهند و به علاوه این ظاهر زیبای خود را به مرور زمان از دست نمی دهند. اگر مواد ضد زنگ برای پوشش این درب ها استفاده شود، نیز می توان از عمر طولانی آن اطمینان حاصل کرد.

درب فرفورژه برای درب ورودی ساختمان

مقاله پیشنهادی: کاربردی‌ترین مواردی که به تامین امنیت منزل کمک می‌کند

مطمئنا یک درب فرسوده و قدیمی به ظاهر و جلوهی زیبای ساختمان شما آسیب می زند اما یک درب زیبا که با گذشت زمان همچنان ظاهر خود را حفظ می کند، سریع پوسیده و زنگ زده نمی شود، رنگ و شکل خود را از دست نمی دهد و ظاهر براق و چشم نوازی دارد، اهمیت زیادی برای زیبایی نما دارد.

همچنین نکته دیگر اینکه این درب ها قابل سفارش در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند. یعنی می توان بسته به نمای ساختمان، آن ها را در طرح و مدل خاصی سفارش داد که با نمای سازه شما هماهنگی داشته باشند.

  1. 3.مقاوم در برابر آب و هوا

 همواره یکی از دغدغه های خریداران و مشتران درب های ورودی ساختمان های مسکونی این است که در شرایط آب و هوایی درب دچار خوردگی و پوسیدگی نشود. معمولا پس از گذشت چندین سال، درب های فلزی نیاز به هزینه هایی برای ترمیم و نگهداری پیدا می کنند. گفتنی است که مقاومت درب فرفورژه برای خانه بالا بوده و احتمال ساییدگی این درب ها و صدمه به آن ها در صورت ضربه بسیار اندک است. همچنین این درب ها در برابر شرایط آب و هوایی مانند بارش باران و رطوبت نیز بادوام هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

عوامل موثر بر قیمت درب فرفورژه برای خانه چیست؟

  • مواد اولیه درب فرفورژه

از جمله عواملی که در قیمت درب فرفورژه برای ساختمان تاثیر دارند، می توان به مواد اولیه ای اشاره کرد که درب از آن تولید می شود. بسته به متریال درب فرفورژه که از چه فلز و آهنی باشد، قیمت آن متفاوت خواهد بود. این آهن و فلزات نیز به صورت کیلویی تهیه می شود و در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

  • وزن مواد درب

قیمت درب فرفورژه بستگی به وزن آن دارد. هر چه برای ساخت درب فرفورژه از فلزات و متریال بیشتر و یا سنگین تری استفاده شود مطمئنا قیمت آن نیز بالاتر می رود اما در کنار قیمت، مقاومت درب نیز بیشتر می شود.

  • ابعاد درب فرفورژه

از جمله عوامل موثر دیگر در قیمت درب فرفورژه، ابعاد و اندازه آن است. مشخص است که دربی که برای پارکینگ یا حیاط خانه استفاده می شود، ابعاد بزرگتر و در نتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت.

  • طراحی درب فرفورژه

طراحی درب بسیار اهمیت دارد. درب های فرفورزه در انواع و طرح های مختلفی چون مدرن، کلاسیک، طرح های اسلیمی، طرح های گرافیکی و … طراحی و تولید می شوند. هر چه طرح درب شلوغ تر و ساخت آن دشوار تر باشد قیمت درب فرفورژه بیشتر و هر چه طرح آن ساده تر باشد، طبیعتا قیمت آن کمتر است.

  • روش ساخت درب

اجرت ساخت درب فرفورژه بسته به سخت یا آسان بودن ساخت آن متفاوت است و در قیمت درب فرفورژه تاثیرگذار خواهد بود.

  • نصب درب

نصب درب فرفورژه با توجه به ابعاد و وزنی که دارد، کار آسانی نیست. چنانچه درب فرفورژه برای خانه خریداری کرده اید، باید هزینه ای نیز برای نصب و یا تعویض آن با درب قبلی پرداخت نمایید.

درب فرفورژه بهترین انتخاب برای ساختمان شما

درب های فرفورژه مطمئنا به جهت مزایایی که دارند یک انتخاب مناسب برای ساختمان شما هستند. این درب ها با طراحی جذابی که دارند، نمای ساختمان شما را بیش از پیش زیباتر می کنند. بهتر است قبل از خرید درب فرفورژه برای خانه، مولفه های مختلفی چون طراحی، ابعاد، متریال و … را مدنظر قرار دهید تا در خرید درب دچار مشکل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *