مقالات مرتبط با درب فرفورژه, عمومی

خرید درب فرفورژه در رامسر

درب-فرفورژه

راهنمای خرید درب فرفورژه در رامسر

با تغییر آب و هوا مخصوصا در شهرهای شمالی و وجود رطوبت، درب‌ها می‌توانند به مرور زمان فرسوده و خراب شوند. با این حال، یک درب فرفورژه می‌تواند در برابر تمام این موارد مقاوم بوده و سالم بماند.

اگر نگران امنیت منزل و محل کار خود هستید، یک درب فرفورژه برای شما مناسب است. این نوع درب یک بازدارنده عالی برای مجرمان است.

درب‌های فرفورژه در بسیاری از ساختمان‌های دولتی، عمارت‌های بزرگ و املاک تاریخی دیده می‌شود که بسیار باشکوه است. آن‌ها با تزئین چراغ‌های کناری، ظرافتی را به ساختمان اضافه می‌کنند که می‌تواند ظاهری عالی به ساختمان شما بدهد. اگر به دنبال ظرافت در کنار زیبایی هستید، این نوع درب برای شما بهترین انتخاب است. جهت خرید درب فرفورژه در رامسر ادامه مطلب را دنبال کنبد.

درب فرفورژه چگونه آسیب می‌بیند؟

در صورتی که قصد خرید درب فرفورژه در رامسر را دارید ،بد نیست بدانید که درب‌های فرفورژه به ندرت آسیب می‌بینند اما به صورت کلی می‌توان آسیب دیدگی آن را به دو دسته آسیب‌های طبیعی و آسیب‌های انسانی تقسیم کرد. پس با این نوع آسیب‌ها آشنا شوید تا بدانید چطور می‌توان از این نوع درب‌ها مراقبت کرد تا تعداد سال بیشتری عمر کنند.

مشکلات طبیعی یا ذاتی

خوردگی شیمیایی می‌تواند از طریق چندین روش به ویژگی‌های آهن فرفورژه حمله کند:

آسیب یکنواخت

خوردگی به صورت یکنواخت به سطح فلز حمله ور می‌شود.

آسیب انتخابی

اگر درب فرفورژه در کل یکنواخت نباشد، مناطق خاصی از آن آسیب پذیرتر می‌شود. این مورد به مهارت شرکت سازنده وابسته است.

ترک خوردگی

اگر در حین فلزکاری برخی از نواحی تحت فشار قرار گرفته شود و سپس قسمت آسیب دیده در محیط خورنده قرار داده شود، آسیب پذیری افزایش می‌یابد. فرفورژه‌های قدیمی و دستی نسبت به فرفورژه‌های ماشینی نورد شده، بیشتر در معرض این نوع آسیب هستند.

زنگ زدگی

این نوع رایج‌ترین شکل خوردگی شیمیایی فرفورژه است. وقتی فرفورژه محافظت نشده در مجاورت رطوبت و اکسیژن قرار گیرد زنگ خوردگی ایجاد خواهد شد. این نوع رطوبت می‌تواند به صورت رطوبت معمولی، باران، شبنم و … باشد. وجود سایر عواملی چون دی اکسید کربن، ترکیبات گوگردی، دوده، خاکستر، نمک و … خوردگی را تشدید خواهند کرد.

خوردگی الکتروشیمیایی

وقتی دو فلز غیرمشابه با یکدیگر در تماس باشند و یک الکترولیت همچون آب، مه، رطوبت و … وجود داشته باشد، واکنشی به وجود می‌آید که باعث خوردگی یکی از این فلزات می‌شود. اگر آهن فرفورژه در تماس مستقیم با مس، روی و تا حدی آهن یا فولاد گالوانیزه باشد، این نوع خوردگی به وجود می‌آید.

مشکلات انسانی

ایراداتی که هنگام تولید این مواد توسط انسان به وجود می‌آید می‌تواند مقاومت و ساختار این ماده را تغییر دهد.

برای خرید حفاظ شاخ‌گوزني در بندرانزلی کلیک کنید!

 

چرا خرید درب فرفورژه در رامسر بهترین انتخاب است؟

فرفورژه یا Wrought iron یک آلیاژ آهن بوده که مقدار کربن بسیار کم نسبت به چدن دارد. نرم، انعطاف پذیر، مغناطیسی و دارای کشش و استحکام کششی بالایی است. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان آن را گرم کرد و به اشکال مختلف شکل داد.

با حرارت دادن مواد اولیه و شکل دادن به آنها با ابزارهای تخصصی ساخته می‌شود. در این فرآیند، آلاینده‌ها حذف شده و آهن ذوب می‌شود. اصطلاح «فرفورژه» به آهنی اطلاق می‌شود که با دست شکل می‌گیرد، چکش خوری می‌شود یا به‌وسیله ابزار با آن کار می‌شود. اغلب، آهن فرفورژه از ترکیب آهن خام با سایر انواع آهن یا فولاد تولید می‌شود.

بسیار چکش خوار است، به این معنی که می‌توان آن را به طرق مختلف شکل داد و قالب بندی کرد. با این حال، روند ساخت آن به تخصص بالایی نیاز دارد وکاری نیست که یک تازه کار بتواند به تنهایی انجام دهد. بنابراین در ادامه 10 دلیل برای خرید درب فرفورژه در رامسر که می‌تواند برای شما مناسب باشد، به صورت خلاصه در ادامه به آن اشاره شده است :

  • طراحی خاص و زیبا.
  • کیفیت مواد.
  • عملا به تعمیر و نگهداری نیازی ندارند و برخلاف درب‌های چوبی هرگز پوسیده نشده و تاب نخواند خورد.
  • قابلیت نصب آسان.
  • ایمنی زیاد نسبت به سایر درب‌ها و جلوگیری از ورود سارقین با ترفندهای مختلف.
  • طراحی این نوع درب‌ها به گونه‌ای است که مانع نفوذ آب باران و غیره می‌شوند.
  • عایق مناسبی دارد و باعث افزایش بهره وری انرژی می‌شود.
  • به صاحب خانه امکان می‌دهد از شیشه هم استفاده کند. این شیشه‌ها به راحتی تمیز می‌شود.
  • به صورت استاندارد طراحی شده و نیازی به قفل‌های سفارشی ندارند.
  • می‌توان به صورت سفارشی اقدام به طراحی و ساخت نمود.

خرید درب فرفورژه در رامسر

برای خرید درب فرفورژه در لاهیجان کلیک کنید!

سخن آخر…

استفاده از درب‌های چوبی، آهنی و آلومینیومی در شهرهای شمالی کشور هزینه بر بوده و مقاومت زیادی ندارد. در این بین خرید درب فرفورژه در رامسر در آب و هوای شرجی توصیه می‌شود. فرفورژه بخاطر مواد تشکیل دهنده آن، مقاومت بالایی دارد و علاوه بر طرح‌های متنوع، برای استفاده در ساختمان امنیت بالایی دارد.

هزینه این نوع درب‌ها در نگاه اول بالاست اما در طولانی مدت بسیار سرمایه گذاری مناسبی است. چرا که اولا تعداد سال‌هایی که از این نوع درب‌ها استفاده می‌شود زیاد است و ضمن اینکه این نوع درب‌ها پوسیدگی، زنگ زدگی و سایر آسیب‌هایی که درب‌هایی با جنس مختلف چوبی یا آهنی دارند را ندارد. وقتی از آن استفاده کردید و نیاز به تغییر دکوراسیون داشتید به راحتی می‌توانید با قیمت مناسب آن را بفروشید.

فورژ مدرن بزرگترین مجموعه تولید کننده درب‌های فرفورژه‌ای در شمال کشور است که امکان ارسال سفارشات به سایر نقاط ایران را فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *