مقالات مرتبط با درب فرفورژه, عمومی

خرید درب فرفورژه در تهران

خرید درب فرفورژه در تهران

خرید درب فرفورژه در تهران با کمترین قیمت و در اسرا وقت

ابتدا برای خرید درب فرفورژه در تهران باید آشنایی کوتاهی درباره درب فرفورژه داشته باشیم. به آلیاژی از آهن که درصد ناچیزی کربن دارد، فرفوژه گفته می‌شود. یک باور غلط که در مورد چدن و فرفوژه وجود دارد این است که، اغلب مردم تصور می‌کنند این دو آلیاژ آهن مشابه یکدیگر و قابل تعویض در مراحل اولیه کارهای آهنی هستند. لازم به توضیح است که چدن و فرفوژه تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. مهمترین تفاوت این دو درصد کربن موجود در آنها است. درصد کربن موجود در چدن بسیار بالا است.

این موضوع سبب شده تا فرم دهی به چدن سخت باشد. در مقابل فرفوژه به دلیل دارا بودن درصد کمی کربن فرم پذیری راحت‌تری دارد. در خصوص مهمترین ویژگی‌های آهن فرفوژه می‌توان به نرم و شکل پذیر بودن آن اشاره کرد. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد درب فرفورژه می‌پردازیم. برای آگاهی بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

فرفورژه چیست ؟

مهمترین عاملی که سبب تفاوت بین چدن و فرفوژه شده است، تفاوت در مراحل تولید این دو آلیاژ آهن است. فرفوژه به دلیل نرمی و شکل پذیری راحت، بیشتر برای ریخته گری استفاده می‌شود. فرفرژه یک محصول جانبی است که از ذوب سنگ آهن به دست می‌آید. به طور کلی ترکیبات آن اکسیدهای سیلسیم، فسفر، گوگرد و آلومینیوم است. مکرراً به آلیاژ آهن به دست آمده گرما می‌دهند، پس از گرما دیدن و فرم پذیری آلیاژ فرفوژه به دست می‌آید.

فرفورژه بسیار حالت پذیر است. این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید این آلیاژ را با حرارت دادن گرم کنید و حال بدهید. جالب است بدانید آلیاژ فرفوژه در ظاهر خود دارای فیبر است و هر چه بیشتر کار کند، قوی‌تر می‌شود. ویژگی‌های گفته شده سبب می‌شود تا اصطلاحا این آهن مقاومت زیادی در برابر خستگی داشته باشد. در صورت وارد شدن فشار زیاد تغییر شکل پیدا می‌کند.

مقاله پیشنهادی: ۷ نکته که قبل از سفارش درب فرفورژه باید بدانید!

ویژگی‌های آهن فرفورژه

مقاومت بالا

مهمترین ویژگی آهن فرفوژه مقاومت بالای آن است. فرفوژه در مقایسه با چدن مقاومت کششی بیشتری دارد. مقاومت کششی فرفوژه به این معنا است که در صورت وارد شدن فشار زیاد به آهن بجای خراب شدن تغییر شکل پیدا می‌کند. ناگفته نماند که مقاومت فرفوژه به اندازه فولاد نیست. در صورت وارد شدن فشار بیش از حد تحمل و گرمای زیاد احتمال خراب شدن آن وجود دارد.

چکش خواری

با هر بار گرم کردن فرفوژه می‌توانید آن را به شکل جدیدی حالت دهید. از این خاصیت فرفوژه به عنوان چکش خواری یاد می‌شود. لازم به توضیح است که هر چه آلیاژ آهن بیشتر چکش بخورد مقاوم‌تر می‌شود.
جوشکاری آسان: از دیگر ویژگی‌های آهن فرفوژه که می‌توان به آن اشاره کرد، جوشکاری آسان این آلیاژ است. فرفوژه درصد کربن کمی دارد. کم بودن کربن در آلیاژ فرفوژه علاوه بر اینکه حالت پذیری آن را آسان‌تر کرده است، سبب می‌شود تا راحت‌تر با جوشکاری متصل شود. این موضوع اشکال و روش‌های استفاده از فرفوژه را گسترش داده است.

مقاوم در برابر خوردگی

آهن فرفوژه در مقابل هوا و رطوبت دچار خوردگی می‌شود، اما مقاومت آن در برابر زنگ زدگی بیشتر از چدن است. در این بین لازم به توضیح است که می‌توان با استفاده از رنگ‌های ضد زنگ عمر مفید آن را افزایش داد.

زیبایی

حالت پذیر بودن و نرمی آلیاژ فرفوژه سبب شده تا بتوان با استفاده از آن طرح‌های بسیار زیبای فلزی تولید کرد. از طرح‌های ساخته شده با استفاده از آلیاژ فرفوژه برای زیبا سازی درب و پنجره‌های ساختمان استفاده می‌شود. تنوع نقش و نگارهای تولید شده به وسیله فرفوژه سبب می‌شود تا مشتریان انتخاب بیشتری داشته باشند. این نوع آلیاژ با توجه به مقاومت و زیبایی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است.

قیمت درب فرفورژه در تهران

انواع درب فرفورژه در تهران

اگر قصد ساختمان سازی در تهران را دارید، خبر خوب این است که برای خرید درب فرفورژه در تهران شما دوستان می توادنید از سایت فورژمدرن طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و 24 پس از تکمیل خرید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. با توجه به محل قرارگیری درب که در بدو ورود ساختمان است، تاثیر زیادی در زیبایی نمای ساختمان دارد. درب فرفوژه در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. درب فرفوژه علاوه بر زیبایی ظاهری، مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن دارد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد انواع درب فرفوژه می‌پردازیم.

درب فرفوژه کلاسیک: یکی از انواع درب فرفورژه در تهران، درب فرفورژه کلاسیک است. یک نوع درب فلزی که از آن برای ساختما‌ن‌هایی استفاده می‌شود که نمای آنها کلاسیک است. به عنوان مثال نمای رومی یک نمای کلاسیک است و استفاده از درب فرفوژه کلاسیک گزینه خوبی برای آن است. علاوه بر این استفاده از درب فرفوژه کلاسیک برای درب ویلا و باغ‌های بزرگ نیز مناسب است. در برخی از درب‌های فرفوژه کلاسیک برای افزایش زیبایی درب از ترکیب درب و شیشه نیز استفاده می‌شود. از فناوری لیزری برای ایجاد طرح‌های متنوع و زیبا بر روی این درب‌ها استفاده می‌شود.

درب فرفوژه مدرن: درب فرفورژه مدرن هم یکی دیگر از انواع درب فرفورژه در تهران است. طرح‌های مدرن شامل طرح‌هایی هستند که از طبیعت، اشکال متقارن، الهام گرفته شده‌اند. طرح‌های مدرن طرح‌هایی هستند که در قسمت بالایی آنها حالت گنبدی شکل وجود دارد. به طور کلی هدف از طراحی درب فرفوژه مدرن این است که با استفاده از طرح‌های پیچیده به زیبایی و جذابیت درب افزوده شود.

کاربرد درب فرفورژه در تهران

از گذشته تا کنون آهن فرفوژه کاربرد بسیار زیادی داشته است. برای ساخت بسیاری از محصولات آهنی از این آلیاژ مقاوم و شکل پذیر استفاده می‌شود. امروزه بیشتر کاربرد فرفوژه برای زیباسازی محصولات فلزی است. از نقش و نگارهای فلزی برای زیبا سازی نما ساختمان و درب و پنجره استفاده می‌شود. در تهران هم عمده کاربرد فرفورژه به منظور ساخت درب‌های زیبا و مجلل است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد کاربرد آهن فرفوژه می‌پردازیم.

از آهن فرفوژه برای پایه‌های مبلمان و در برخی موارد برای دسته مبل‌ها استفاده می‌شود. استفاده از فرفوژه برای نمای داخلی محدود به مبلمان منازل نمی‌شود. فرفوژه به جزئیات نمای داخلی خانه‌ها نیز نفوذ کرده است. زیبا سازی با استفاده از فرفوژه در میز، ساعت و دیگر وسایل تزئینی خانه نیز به چشم می‌خورد. عمده کاربرد فرفوژه برای درب و پنجره ساختمان است‌. با استفاده از فرفوژه می‌توان نقش‌های زیبایی را بر روی درب و پنجره ایجاد کرد. درب فرفوژه زیبایی ساختمان را دو چندان می‌کند.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید درب فرفورژه

قیمت درب فرفورژه در تهران

در تهران تولید کنندگان زیادی وجود دارند که فعالیت آنها در زمینه تولید درب فرفورژه در تهران است. مجموعه‌های مختلفی هستند که با کیفیت بالا و کادر مجرب آماده خدمت رسانی به متقاضیان درب فرفورژه در تهران هستند. نکته قابل توجه این است که برای خرید درب فرفورژه در تهران بهتر است از تولید کنندگانی خرید کنید که خوش نام هستند و در زمینه تولید درب فرفورژه در تهران رضایت مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که قیمت درب فرفورژه در تهران چقدر است؟ لازم به توضیح است که در مورد قیمت درب فرفورژه در تهران نمی‌توان قیمت قطعی گفت. عوامل زیادی در تعیین قیمت درب فرفورژه موثر هستند. از جمله این موارد می‌توان به میزان آلیاژ استفاده شده، وزن درب، نوع طرح آن و… اشاره کرد.

انواع درب فرفورژه در تهران copy

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد درب فرفوژه پرداختیم. دانستید که فرفوژه یکی از آلیاژ‌های آهن است که از مقاومت و حالت پذیری بالایی برخوردا است. چکش پذیری خوبی دارد. حالت پذیری بالای فرفوژه سبب شده تا با گرما دادن به آن بتوان طرح‌های متنوعی تولید کرد. اغلب کاربرد فرفوژه برای زیبا سازی نمای داخلی و خارجی ساختمان نظیر درب و پنجره است. فرفوژه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، زیبایی دوچندانی به ساختمان می‌دهد. اگر قصد خرید درب فرفورژه در تهران را دارید می توانید از سایت فورژمدرن درب فرفورژه مورد پسند خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *