مقالات مرتبط با درب فرفورژه, عمومی

درب فرفورژه مناسب در بندر انزلی

خرید درب فرفورژه در بندر انزلی

خرید درب فرفورژه در بندر انزلی

اگر در بندر انزلی هستید و قصد خرید درب ساختمان یا تعویض آن را دارید، قبل از انتخاب و خرید درب مورد نظر، به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم توجه کنید تا انتخاب مطمئن و مناسب‌تری داشته باشید.

اولین نکته که در انتخاب درب مناسب به شما کمک می‌کند ظاهر آن است. ظاهر درب مخصوصا درب ورودی می‌تواند هم برای ساکنان ساختمان و هم برای میهمان‌های آنها مهم باشد. دومین عامل مهمی که باید در نظر گرفته شود، آب و هوای منطقه است.

پس باید جنس درب ساختمان از نوعی باشد که در هوای مرطوب، طول عمر مفیدتری داشته باشد. کیفیت مواد تشکیل دهنده این نوع درب‌ها می‌تواند تضمین کند شما درست سرمایه گذاری کرده‌اید و هزینه خود را هدر نداده‌اید. از نظر فورژ مدرن، بهترین انتخاب، درب‌های فرفورژه‌ای در بندر انزلی مناسب است. اگر مشتاق هستید تا علت این انتخاب را بدانید تا آخر متن با ما همراه باشید.

برای خرید درب فرفورژه در گیلان کلیک کنید!

چرا درب‌های فرفورژه برای شهرهای شمالی بهترین انتخاب است؟

وقتی به این فکر کنید که چطور می‌توانید جذابیت خانه خود را چند برابر کنید، یکی از این کارها استفاده از درب‌های فرفورژه‌ای می‌باشد. این طرح‌های روی درب می‌تواند به صورت سفارشی و خاص طراحی شود تا درب‌های خیره کننده و زیبا را برای خانه و یا محل کار شما ایجاد کند.

مزایای درب فرفورژه

برای درب‌ها و دروازه‌های ساختمان مسکونی، محل تجاری، گاراژ ها و … می‌توان از درب‌های فرفورژه استفاده کرد تا علاوه بر نمای بیرونی جذاب، از سایر مزایای آن بهره مند شوید. این نوع درب‌های مزایای فراوانی دارند همچون:

1-    درب‌های فرفورژه کارآمد هستند: درب‌های دست ساز و جدید از مواد عایق استفاده می‌کنند تا مانع اتلاف انرژی گردند. بدون این نوع عایق درب‌های آهنی در هوای گرم و سرد مقرون به صرفه نیستند.

2-    درب‌های فرفورژه قابل تنظیم هستند: درب‌های فرفورژه می‌تواند مطابق با نیاز شما ساخته شود. می‌توانید با سازنده این نوع درب‌ها همکاری کرده و نیاز و سلیقه خود را به آنها یادآور شده تا دربی سفارشی به سبک و سلیقه شما طراحی و تولید کنند اما استفاده از گزینه‌های متنوع آماده هم پیشنهاد خوبی است.

3-    با درب‌های فرفورژه ارزش ساختمان خود را افزایش دهید: برای ارتقا و بازسازی خانه خود مطمئن باشید درب‌های فرفورژه‌ای ارزش زیادی دارند. اگر هم نخواهید تا آخر عمر در آن ساختمان بمانید یا آنکه از از آن درب استفاده کنید، با فروش این درب‌ها می‌توانید سود کنید.

4-    نگهداری درب‌های فرفورژه آسان است: اگر از درب‌های چوبی، فولادی رنگ شده و … استفاده کنید باید برای تعمیر و نگهداری آن هزینه و زمان زیادی بگذارید. برای جلوگیری از پوسیدگی درب‌های چوبی باید سالیانه درب‌ها را لکه گیری، درزگیری و یا رنگ کنید. فرورفتگی‌ها و سایر عیوب هم به راحتی در این نوع درب‌ها نمایان هستند. اما درب‌های فرفورژه‌ای را می‌توانید با صابون مورد تائید شسته و خشک کنید.

بدون ایجاد لکه، نیاز به رنگ آمیزی و یا سایر کارهای تعمیر و نگهداری‌های خاص، از سالم بودن درب فرفورژه‌ای مطمئن شوید. حتی اگر چندین سال از عمر درب فرفورژه‌ای بگذرد، حتی اگر کمی از زنگ زدگی در آن نمایان گردد، به راحتی با سنباده و رنگ‌های ضد زنگ برطرف می‌گردد. ضمن اینکه این کار به صورت مداوم انجام نخواهد شد.

5-    درب‌های فرفورژه در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند: اگر نگهداری درب‌های فرفورژه‌ای به صورت مناسب انجام شود، مدت زمان زیادی دوام می‌آورند و دربرابر زنگ زدگی مقاوم هستند. این یکی از ویژگی‌های پرطرفدار درب‌های فرفورژه‌ای است. زنگ زدگی به راحتی پاک شده و ظاهر قبلی درب‌ها دوباره مانند قبل می‌شود.

6-    از محل مورد نظر شما حفاظت می‌کند: شکستن، خراب کردن و ورود به این نوع درب‌های فرفورژه‌ای بسیار سخت و حتی غیرممکن است. ظاهر شیک و با شکوه این نوع درب‌ها به سایرین می‌فهماند به احتمال زیاد از سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای استفاده شده است.

عوامل موثر در کیفیت دربهای فرفورژه چه هستند؟

کیفیت درب‌های فرفورژه‌ای بسیار مهم بوده و در طول عمر آن تاثیرگذار است. کیفیت نهایی این نوع درب‌ها به عوامل زیادی وابسته است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • کیفیت میلگردهای مورد استفاده
  • پروفیل آهن چاروب درب
  • تسمه
  • ورق‌ها
  • کیفیت و دقت جوشکاری
  • پوشش رنگ
  • نوع طرح فرفورژه
  • سایر ابزار مورد استفاده درب

پس از شرکت معتبری خرید کنید که این عوامل را به هنگام ساخت درب‌های فرفورژه‌ای مد نظر قرار می‌دهد.

آیا آهن فرفورژه گران است؟

درب فرفورژه گرانتر از انواع دیگر است اما به طور کلی ارزش سرمایه گذاری را دارد. هزینه آنها با توجه به نوع نصب و ویژگی‌های خاص و گزینه‌های انتخاب شده متفاوت است و شامل نیروی کار، سخت افزار و موادی مانند شیشه می‌شود. با توجه به دوام، زیبایی و طول عمر، آهن فرفورژه علی رغم قیمت بالای آن، مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه است.

آیا می توان آهن فرفورژه را سفارش داد؟

بله، چکش خواری و استحکام فرفورژه باعث می‌شود که آهن فرفورژه مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شود. البته در مجموعه فورژ مدرن بیش از 80 نوع درب آماده وجود است که می‌توانید به راحتی با توجه به سلیقه خود طرح مورد نظر را انتخاب و به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام به خریدی آسان و مقرون به صرفه نمایید.

سخن آخر…

در این قسمت به عوامل موثر در انتخاب درب فرفورژه مناسب در بندر انزلی بخاطر شرایط آب و هوای این منطقه پرداختیم. استفاده از درب فرفورژه‌ای مناسب در این نوع آب و هوا این ضمانت را می‌دهد که درب‌ها در مناطق آب و هوای خشک دوام چندین برابری دارند. پس با انتخاب درست می توانید زیبایی، دوام و امنیت را به ساختمان مسکونی یا محل کار خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *