مقالات مرتبط با درب فرفورژه, عمومی

7 نکته که قبل از سفارش درب فرفورژه باید بدانید!

سفارش درب فرفورژه2

در واقع خود فرفورژه از فرآیند ذوب سنگ آهن، با کاهش درصد کربن آن و همچنین مستحکم‌تر و منعطف‌تر کردن آن ساخته می‌شود. بر خلاف چدن که محتوای کربن بسیار بالایی دارد، آهن فرفورژه شکل پذیرتر، انعطاف پذیرتر و مقاوم تر در برابر زنگ زدگی است. درب‌های فروفورژه، درب‌هایی هستند که با در کنار هم قرار گرفتن قطعات فرفورژه و متصل شدن آن‌ها به هم با فرایند جوش کاری، ساخته می‌شوند.

مزیت‌های درب‌های فرفورژه چیست؟

1- فرفورژه نسبت به شیشه یا فولاد دوام بیشتری دارد

دربهای فرفورژه دارای دوام بسیار بالایی هستند و می‌توانند بسیار بیشتر از درهای ساخته شده از چوب، شیشه و حتی فولاد استحکام داشته باشند. درب‌های ساخته شده از مواد دیگر ممکن است به مرور زمان آسیب دیده و کمتر از چند سال دوام بیاورند. حتی اگر بیشتر از حد انتظار دوام بیاورند، با گذشت زمان آسیب دیده و فرسوده به نظر می‌رسند. درب‌های فرفورژه نه تنها دوام بیشتری خواهند داشت، بلکه برای مدت زمان طولانی تری نیز زیبایی ظاهری خود را حفظ می‌کنند. بسیاری از آن‌ها برای چندین دهه پس از نصب، همچنان جدید و نو به نظر می‌رسند.

2- درب فرفورژه خانه شما را ایمن تر می‌کند

شکستن درب‌های فرفورژه توسط سارقین و متجاوزان، تلاش بیشتری می‌طلبد و در واقع کار آسانی نیست. همچنین ظرافت و جذابیت آن‌ها نشان می‌دهد که خانه شما به احتمال زیاد دارای یک سیستم امنیتی است. شکستن شیشه‌های استفاده شده در درب‌های فرفورژه با کیفیت، بسیار سخت تر است. بسیاری از سارقان و مجرمان با دیدن یک در فرفورژه به سرعت نظر خود را نسبت به ارتکاب جرم تغییر می‌دهند.

سارقان و مجرمان اغلب می‌دانند که از چه نوع درهایی می‌توان راحت تر به داخل ساختمان ورود پیدا کرد و کدام یک ارزش وقت گذاشتن را ندارند. بنابراین نصب درب‌های فرفورژه در خانه شما می‌تواند برای جلو گیری از ورود سارقین و یا حتی جلو گیری از تلاش آن‌ها برای ورود، موثر باشد.

3- فرفورژه در هر شرایط آب و هوایی بادوام است.

شرایط آب و هوایی باعث خرابی اغلب درب‌ها می شود. درب‌های چوبی با خیس شدن منبسط و منقبض شده و باعث ایجاد مشکلاتی در ساختار در می‌شوند. اگر باد خیلی شدید باشد یا اگر باران یا برف زیاد به آنها برخورد کند، درهای شیشه‌ای ممکن است بشکنند. درب‌های فلزی نیز در شرایط آب و هوایی خاص ممکن است آسیب ببینند و زنگ بزنند اما درب‌های فرفورژه در مقابل چنین آسیب‌هایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

4- درب‌های فرفورژه امکان گزینه‌های بیشتر را فراهم می‌کنند.

هنگامی که درب‌های آهنی فرفورژه را انتخاب می‌کنید، گزینه‌های زیادی در اختیار خواهید داشت. شما می‌توانید پنجره‌ها، دستگیره‌ها و موارد دیگر را نیز از فرفورژه استفاده کنید. درب‌های دیگر ممکن است گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار ندهند یا به دلیل ماهیت محض متریال استفاده شده از نظر ویژگی‌ها محدود باشند. اگر به دنبال دری هستید که همه کاره باشد و به راحتی بتوان آن را سفارشی کرد تا نیازهای شما را برآورده کند، قطعاً باید به جای درب‌های ساخته شده از مواد دیگر، درب‌های فرفورژه سفارشی را انتخاب کنید.

5- درب‌های فرفورژه در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که مردم در مورد درب‌های فرفورژه به آن توجه می‌کنند، این است که این درب‌ها در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. این به این معنی است که آنها مدت زیادی دوام خواهند آورد..

مقاله پیشنهادی: کاربردی‌ترین مواردی که به تامین امنیت منزل کمک می‌کند

7 نکته که قبل از سفارش درب فرفورژه باید بدانید

اندازه

اول از همه، اندازه درب مهم است. به طور معمول، درب‌های ورودی دارای اندازه‌های استاندارد با ارتفاع حدود 80 یا 96 اینچ هستند. با این حال، درب‌های فرفورژه سفارشی می‌توانند در هر اندازه‌ای تولید شوند، زیرا درب به طور خاص برای مشتری ساخته می‌شود.

طراحی قاب

درب‌های چوبی معمولاً فقط یک شکل یا قاب دارند که آن هم مربع است. با این حال، درب‌های فرفورژه سفارشی دارای 3 شکل مختلف مربع، ابرو و قوس هستند. این شکل‌های مختلف قاب، می‌توانند بهتر با سبک‌های مختلف خانه مطابقت داشته باشند.

طراحی قاب در سفارش درب فرفورژه

چرخش

چرخش به این اشاره دارد که در از چه سمتی باز می‌شود. انواع چرخش شامل دست راست داخل، دست چپ داخل، دست راست بیرون، دست چپ بیرون است. انتخاب بین درب سمت راست و چپ بیشتر بر اساس ترجیح مشتری و نحوه چیدمان خانه است و باید قبل از سفارش درب ورودی فرفورژه سفارشی، در نظر گرفته شود.

طرح

مهم‌ترین جنبه سفارش درب فرفورژه سفارشی، طراحی است. گزینه‌های طراحی برای درب های فرفورژه نامحدود هستند و در نهایت با سلیقه مشتری و سبک خانه تعیین می شود.

طرح و نقش

بر خلاف درب‌های چوبی سفارشی، نقش درب‌های فرفورژه می‌تواند مستقیم با خطوط ساده بوده و یا برای درب‌های فرفورژه تزئینی تر، پیچ خورده و منحنی باشد. علاوه بر این، طراحی آهن فرفورژه می‌تواند دارای وطرح‌هایی مانند گل، پرنده و… باشد.

شیشه

برخی از درب‌ها از بالا به پایین دارای شیشه کامل هستند. برخی دیگر به اندازه 75 درصد، شیشه‌ای با پلیت آهنی هستند، برخی بدون شیشه هستند. میزان سطوح شیشه در نهایت بر میزان نور وارد شده به ورودی شما تأثیر می‌گذارد. اگر نمی‌خواهید نور زیادی وارد شود یا امنیت بیشتری می‌خواهید، درب با شیشه کمتر یا بدون شیشه فرفورژه کامل سفارش دهید. اگر می‌خواهید محیط اتاق را روشن شود، می‌توانید طرحی با پانل‌های شیشه‌ای کامل از بالا به پایین انتخاب کنید.

شیشه ها در سفارش درب فرفورژه

رنگ

به طور سنتی، درب‌های فرفورژه به رنگ برنزی تیره یا روغنی هستند. با این حال، درب‌های فرفورژه سفارشی را می‌توان با هر رنگی که علاقه داشته باشید، رنگ آمیزی کرد.

قیمت درب فرفورژه چگونه محاسبه میشود؟

درب‌های فرفوژه نیز مانند هر کالای دیگری، بسته به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند قیمت متفاوتی نیز داشته باشد. معمولا مهم‌ترین موردی که بر قیمت این درب‌ها اثر می‌گذارد، وزن نهایی آن‌ها است. اما در کل قیمت درب‌های فرفورژه، نسبت به سایر درب‌ها، با توجه به کارایی بالایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

نتیجه گیری

درب‌های فرفورژه خانه شما را شگفت انگیز جلوه می دهند و به جذابیت خانه شما می‌افزایند. هنگامی که درب ورودی فرفورژه جدید شما نصب شد، شامل یک درب با گالوانیزه مخصوص، برای محافظت از آن در برابر عناصر جوی و زنگ زدگی در اختیار دارید. درب‌های فرفورژه بسیار با دوام هستند و برای استفاده در مدت طولانی طراحی شده‌اند. با این حال، اگر درب منزل خود را تمیز و نگهداری نکنید، می توانند علائم فرسودگی را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *